Gemeente Steenokkerzeel

Afspraak maken

Door de coronacrisis werken wij momenteel uitsluitend op afspraak. Zo willen we een toeloop van inwoners vermijden en kunnen we iedereen snel en eenvoudig verder helpen. Wist je trouwens dat je ook heel wat documenten van thuis uit kan aanvragen? Op die manier hoef je zelfs niet bij ons langs te komen. Neem zeker een kijkje in ons digitaal loket.

Digitaal loket

Wat mag je niet vergeten?

Wil je toch graag een afspraak maken met een dienst? Hou dan rekening met de volgende zaken:
  • Vergeet je mondmasker niet wanneer je langskomt
  • Kom je afspraak stipt na
  • Ontsmet je handen bij het binnenkomen
  • Kom alleen en niet met het voltallige gezin als dat niet nodig is
  • Betaal elektronisch
  • Volg de richtlijnen aangegeven in het gemeentehuis

Hoe maak je een afspraak? 

Je boekt je afspraak voortaan snel en eenvoudig via de afsprakenmodule. Hieronder vind je een overzicht van alle diensten waarvoor je online een afspraak kan maken. Selecteer de gewenste dienstverlening, het tijdstip dat jou het best past en geef een aantal persoonsgegevens door. Als je jouw e-mailadres invult, krijg je ook een bevestiging van de afspraak in jouw mailbox.

Opgelet: de sociale dienst van het OCMW zal voorlopig geen gebruik maken van dit online reservatiesysteem. Je kan voor deze dienstverlening steeds een afspraak maken via het online invulformulier, 02 758 01 70 of socialedienst@steenokkerzeel.be.

Het afsprakensysteem vormt een aanvulling op onze dienstverlening, géén vervanging. Inwoners die liever bellen om een afspraak te maken, of geen computer of internet hebben, kunnen nog altijd rechtstreeks contact opnemen met de desbetreffende dienst of met het onthaal via 02 254 19 00.

Thema