Hoe maak je een afspraak?
Je boekt je afspraak snel en eenvoudig via de afsprakenmodule. Hieronder vind je een overzicht van alle diensten waarvoor je online een afspraak kan maken. Selecteer de gewenste dienstverlening, het tijdstip dat jou het best past en geef een aantal persoonsgegevens door. Als je jouw e-mailadres invult, krijg je ook een bevestiging van de afspraak in jouw mailbox.
Het afsprakensysteem vormt een aanvulling op onze dienstverlening, géén vervanging. Inwoners die liever bellen om een afspraak te maken, kunnen nog altijd rechtstreeks contact opnemen met de desbetreffende dienst of met het onthaal via 02 254 19 00.
Thema
-
Burgerzaken
Aanvraag van een elektronische identiteitskaart, kids-ID, paspoort of rijbewijs, huwelijksaangifte, geboorte, wettelijk samenwonen, vreemdelingendossiers, ...
-
Ruimtelijke Ordening
Inzage openbaar onderzoek of beslissing, bouwovertreding, informatie over bouwen, verbouwen en verkavelen, ...
-
Woonloket
Inzage woningkwaliteitsdossier, inzage woningdossier verwaarlozingsregister en leegstandregister, inschrijving sociale huur- of koopwoning, premies, sociale leningen of verzekering gewaarborgd inkomen bij aankoop, informatie huurwetgeving, ...
-
Openbare Werken
Wegenregister raadpleging, inzage openbaar onderzoek patrimonium, trage wegen informatie, ...
-
Groen, milieu, klimaat en duurzaamheid
Aanleggen geveltuin, bloemenzaadmengsel ophalen, klimaatactieplan, milieusubsidies, ...
-
Welzijn
Mantelzorgpremie, ...
-
Sociale dienst
Opgelet: de sociale dienst van het OCMW maakt geen gebruik van het online reservatiesysteem. Je kan voor deze dienstverlening online een afspraak maken of via 02 758 01 70 en socialedienst@steenokkerzeel.be.